Services
Servicer
Hoteller
Travelodge (tlf.: +61(0)8 9215 2000) og Parmelia Hilton tlf.: +61(0)8 9238 1888) ligger kun få kilometer fra lufthavnen. For flere hoteller og onlinereservationer, besøg venligst Booking.com. Denne hjemmeside tilbyder en bred vifte af hoteller til konkurrencedygtige (internet) priser.
Butikker og restauranter
Alle terminaler, men især T1, har mange butikker, restauranter og (snack) barer.
Bagage
Alle terminaler har bagagedepoter fra Smarte Carte. For tabte og fundne genstande har T1 og T3 en service (tlf.: +61(0)8 9478 8503). For alle Qantas rejsende (T2) tlf.: +61(0)8 9270 9504 eller tlf.: +61(0)8 9270 9433.
Information
Alle terminaler har informationsskranker, som giver oplysninger om lufthavnen og tidsplaner. På T1 kan du bede om turistinformation, bestille hotelværelser og sørge for en bil chauffør. Alle terminaler har frivillige, der kan hjælpe dig. På T1 bærer de guld-farvede jakker, og på T2 og T3 kan du genkende dem ved deres typiske brune hatte.
Forretning
Alle terminaler har businesslounges.
Adgang for handicappede
Perth lufthavn har toiletter for personer med nedsat mobilitet og telefoner til hørehæmmede. På parkeringspladser er der specielle reserverede parkeringspladser for handicappede. Desuden har lufthavnen kørestolsramper og tilpasset elevatorer og toiletter.
Andre servicer
Alle terminaler har banker, vekselkontorer og pengeautomater. T1 har en førstehjælpsstation (tlf.: +61(0)8 9478 8572) eller (tlf.: +61(0)8 9478 8573). T1 (afgange) og T3 har trådløst internet. For mere information om Wifi, kig venligst på hjemmesiden. T1 har en udendørs legeplads for børn.