Services

Servicer

Hoteller

I nærheden af lufthavnen ligger hotellet Courtyard by Marriott Cancun‎ (tlf.: +52(0)998 287 2200). Andre hoteller i nærheden af lufthavnen omfatter Moon Palace Golf & Spa Resort (tlf.: +52(0)998 881 6000), Iberostar Cancun (tlf.: +52(0)998 881 8000) og den eksklusive The Ritz Carlton Hotel (tlf.: +52(0)998 881 0808).‎ For flere hoteller og for online bestilling, kan du kigge på Booking.com. De tilbyder et stort udvalg af hoteller til konkurrencedygtige internetpriser.  

Butikker og restauranter 

Cancún Lufthavn har et rimeligt udvalg af restauranter, cafeer, (snack) barer og cafebutikker (herunder et Starbucks) i Terminals 2 og 3. Ud over en toldfri butik, er der især souvenirbutikker i Cancún Lufthavn.

Bagage

I Cancún Lufthavn er der bagagebokse for at opbevare din bagage; prisen: 80 pesos per 24 timer. Du kan forhøre dig om forsvundne genstande med lufthavnens politi (tlf.: +52(0)998 848 7200).

Information

For forespørgsler om Cancún Lufthavn, flytider og lufthavnens service, kan du henvende dig til informationsskranker i nærheden af indgangene i Terminal 2 og 3. Du kan også spørge lufthavnens medarbejdere, der går rundt i terminalerne. 

Forretning

Der er to VIP-lounges i Cancún Lufthavn: én i Terminal 1 og én i Terminal 3. Ud over at tilbyde faciliteter som fax, fotokopiering og internetadgang, udlejer begge lounges små mødelokaler. Mere information gennem +52(0)998 848 0335. Flere businessfaciliteter tilbydes af hotellet Courtyard by Marriott og feriestederne i nærheden af lufthavnen (se Hoteller).

Faciliteter for handicappede 

Cancún Lufthavn har god tilgængelighed for handicappede. Der er kørestolsramper, tilpasset elevatorer og toiletter. 

Andre servicer 

I Terminal 2 og 3 er der banker, vekselkontorer og hæveautomater. Der er også en skønheds- og massageklinik. Førstehjælpsstation kan findes i Ankomsthallen i Terminal 2.