Services

Services

Hoteller

Der er ingen hoteller, men der er nok valgmuligheder i Porto. Gode berømte hoteller: Hotel Beta Porto (tlf.: +351(0)228 348 660), Grande Hotel do Porto (tlf.: +351(0)222 076 690) og Sheraton Porto (tlf.: +351(0)220 404 000). For yderligere hoteller og onlinereservationer kan du gå til Booking.com. De har et stort udbud af hoteller med store internetsatser.

Butikker og restauranter

Lufthavnen har et begrænset antal restauranter, men der findes caféer og butikker i hele terminalen. Der er en toldfri butik og der er et pænt udbud af forretninger med lokale produkter fra det nordlige Portugal.

Bagage

Der er en skranke for tabte og fundne genstande i Ankomsthallen (tlf.: +351(0)229 482 547). Der er to forskellige bagagefolk: Groundforce, (tlf.: +351(0)218 431 183) og Portway (tlf.: +351(0)229 432 543).

Information

I Afgangshallen er der en generelinformationsskranke og skranken fra turismebureauet er i Ankomsthallen. Desuden er der flere rejsearrangører til stede.

Check-in for europæiske flyvninger er kun 60 minutter og kun 30 minutter for indenrigsflyvninger. 

Forretning

Der er tre lounges. I stueetagen og første sal i Afgangshallen er generelle lounges. Navigator Lounge er udelukkende for passagerer på TAP Air Portugal.

For reservationer af mødelokalet (maksimal kapacitet på 35 personer) kan du kontakte Francisco Sá Carneiro Lufthavn Public Relations Service (tlf.: +351(0)229 410 368), e-mail: sirp@ana-aeroportos.pt.

Handicappede

Lufthavnen har tilpasset elevatorer og toiletter for handicappede.

Andre services

Der er banker, pengeautomater, et vekslingskontor og et postkontor. Der er også et apotek i Afgangshallen (tlf.: +351(0)229 471 994).