Services
Servicer
Hoteller
Lige ved lufthavnen – i Stjørdal – er Quality Airport Hotel Værnes (tlf.: +47(0)7480 4500). For andre hoteller anbefales det at tage til Trondheim. Du kan reservere hotelværelser på serviceskranken i Ankomsthallen. For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.
Butikker og restauranter
Udbuddet af butikker, restauranter og barer er begrænset. Terminal A har en restaurant og en bar, men i Terminal B er der kun en snackbar. Desuden er der en Toldfri butik (Norge er ikke i EU), en parfume butik og en avis- og magasin kiosk.
Bagage
Den generelle serviceskranke er stedet hvor du henvender dig for tabte og fundet genstande. Du kan ikke opbevare bagage i Trondheim Lufthavn.
Information
Der er en generel serviceskranke i Ankomsthallen, hvor du også kan få hjælp med turistinformation og hotelreservationer.
Forretning
Lufthavnen har en forretnings- og konferencecenter, foruden generelle businessfaciliteter, der er syv lokaler til rådighed til 12-45 personer. Yderligere information fås gennem lufthavnens almindelige telefonnummer (tlf.: +47(0)7484 3000). Omfattende faciliteter er til rådighed på Quality Airport Hotel (se Hoteller).
Faciliteter for handicappede
Lufthavnen er tilgængelige for handicappede.
Andre servicer
Der er en bank (Fokus) og der er hæveautomater.