Services
Servicer
Hoteller
Der er ingen hoteller i lufthavnen. Hoteller i området inkluderer Hotel Aristos (tlf.: +385(0)1 669 5900) og Sheraton Zagreb (tlf.: +385(0)1 455 3535). For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.
Butikker og restauranter
Tilgængeligheden af butikker, restauranter og barer er begrænset. Der er en restaurant (‘Faust Vrancic’) på første sal. Der er også tre barer: En i den Internationale Ankomsthal, en i den Internationale Afgangshal og en i Indenrigsterminalen.
Bagage
Der er et kontor for tabte og fundet genstande i Central Hallen, som er åben fra 08:00–20:00 (tlf.: +385(0)1 456 2229). Der kan du opbevare bagage.
Information
Der er en serviceskranke i Central Hallen. Der er også en Turistinformationskontor.
Forretning
Der er servicer såsom fax, telefon og internet i Business Loungen ‘Zrinjevac’. VIP loungen har tre mødelokaler, som kan kombineres i et stort rum. Du kan reservere VIP loungen på (tlf.: +385(0)1 456 2113).
Faciliteter for handicappede
Lufthavnen er rimeligt tilgængeligt for handicappede. Der er kørestolsramper og der er en tilpasset toilet i Central Hallen. Du kan bede om hjælp på den generelle oplysningsskranke.
Andre servicer
Banken Zagrebacka banka (tlf.: +385(0)1 456 2414) har åben fra 07:00 til 21:00. Postkontoret i terminalen har de samme åbningstider. Førstehjælp er tilgængelig på serviceskranken.