Services
Servicer
Hoteller
Jet Hotel (tlf.: +39(0)119 913 733) ligger 1500 meter fra lufthavnen. Lidt længere væk (2,5 kilometer) ligger Hotel le Rondini (tlf.: +39(0)119 279675). En anden mulighed i nærheden er Pacific Hotel Airport (tlf.: +39(0)114 704 666). For flere hoteller og onlinereservationer, besøg venligst Booking.com. Denne hjemmeside tilbyder en bred vifte af hoteller til konkurrencedygtige (internet) priser.
Butikker og restauranter
Lufthavnen har en rimelig mængde af butikker, restauranter og (snack) barer.
Bagage
For tabte og fundne genstande, skal du henvende dig til 'Tesseramento' kontor (åbningstid: 08.30 - 12.30) i nærheden af taxaholdepladen. At sende en e-mail eller kontakte dem gennem telefon, er også muligt: tlf.: +39(0)115 676 358. Hvis du har problemer med bagagen, bedes du kontakte tlf.: +39(0)115 676 200, eller dit flyselskab. Du kan også forespørge efter mistet bagage online.
Information
Der er informationsskranker i afgangshallen, hvor du kan få information om lufthavnen og tidsplaner.
Forretning
I lufthavnen er der et businesscenter med mødelokaler, businessfaciliteter og catering (tlf.: +39(0)715 676 378). Der er også en VIP-lounge (tlf.: +39(0)115 676 535), en Air One Lounge og en Alitalia Lounge.
Adgang for handicappede
Lufthavnen har toiletter for personer med nedsat mobilitet og telefoner til hørehæmmede. I parkeringsgaragens niveau 2 er der specielle forbeholdte (gratis) parkeringspladser for handicappede. Desuden har lufthavnen kørestolsramper og tilpasset elevatorer og toiletter.
Andre servicer
Terminalen har banker, vekselkontorer og pengeautomater. Der er også en førstehjælpsstation (tlf.: +39(0)115 676 205).