Services
Servicer
Hoteller
Der er ingen hoteller i lufthavnen. Et par hoteller er beliggende ved lufthavnen i Cinisi: Floria Park Hotel (tlf.: +39(0)918 684 222) og Magaggiari Hotel Resort (tlf.: +39(0)918 665 351). Kystbyen Trapani er heller ikke langt fra lufthavnen. Der er et større udbud af hoteller. For yderligere hoteller og onlinereservationer kan du gå til Booking.com. De har et stort udbud af hoteller med stor internet satser.
Butikker og restauranter
Palermo Lufthavn har et (begrænset) shoppingområde på andet niveau af Terminalen. Du kan også finde en restaurant dér (selvbetjening). Der er en snackbar på hvert niveau.
Bagage
I Ankomsthallen er der to forskellige vinduer for tabte og fundne genstande, et for Alitalia (tlf.: +39(0)917 020 208) og et for alle andre selskaber (tlf.: +39(0)917 020 209).
Information
I Ankomsthallen er der en oplysningsskranke for den almene lufthavn og flyvningsoplysninger samt hotelreservationer.
Forretning
På det første niveau af Terminalen er der to VIP-Lounges, en for Alitalia passagerer og en for passagerer for andre flyselskaber (tlf.: +39(0)917 020 629).
Handicappede
Lufthavnen er meget tilgængelig for kørestolsbrugere og der er tilpasset elevatorer og toiletter. Sala Amica Lounge (tlf.: +39(0)917 020 630) har særlige servicer for handicappede.
Andre servicer
Der er en bank (Sicilien Bank, åben: 08:30-13:00 og 14:45-19:15) og der er to pengeautomater i Ankomsthallen. Et posthus er åbent fra 08:30 til 18:15, undtagen om søndage og helligdage. Røde Kors Førstehjælpsstationen er til rådighed på tlf.: +39(0)915 916 47. På det andet niveau af terminalen er der et økumenisk kapel. Spædbørn kan blive passet i Sala Amica Lounge.
Du kan skrive kommentarer om servicen på Palermo Lufthavn online.