Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i lufthavnen. De eneste muligheder i byen (5 kilometer fra lufthavnen) er Hotel Parco degli Aragonesi (tlf.: +39(0)957 234 073), Liberty Hotel (tlf.: +39(0)953 116 51) og Best Western Hotel Mediterraneo (tlf.: +39(0)953 253 30). For yderligere hoteller og onlinereservationer kan du gå til Booking.com. De har et stort udbud af hoteller med stor internet satser.

Butikker og restauranter

På det første niveau af Afrejse Hall kan du finde en kaffebar og to restauranter. Der er kun to butikker, herunder en toldfri butik. Med åbningen af den nye terminal i 2006 er antallet af butikker udvidet betydeligt. Flere restauranter og barer også kom med åbningen af den nye terminal. 

Bagage

Der er en skranke i Ankomsthallen for tabte og fundne genstande (tlf: +39 095 7233180). Du kan også forhøre dig på hjemmesiden.

Information

I Ankomsthallen kan du finde generelle oplysnings- (+39 095 340505) og turistinformationsskranker (tlf.: +39(0)957 306 266) i Ankomsthallen i APT.

Forretning

Du kan kontakte business center (fax: +39(0)957 349 837) for at reservere et mødelokale. VIP-Lounge Sala Amica/Venskab Rum tilbyder internetadgang og fax faciliteter. Alitalia har deres egen VIP-Lounge ‘Bellini’.

Handicappede

Lufthavnen har tilpasset toiletter og elevatorer. Der er kørestolsramper og servicer for svagsynede. Kørestole er til rådighed. Du kan bede om dem gennem en intercom system ved indgangen af Afrejse Hall.

Andre servicer

Der er en bank, men denne er kun åbent hverdage fra 08:20 – 13:30 og fra 14:45 – 15:45. Men vekslingskontorer er altid åbne. Der findes også pengeautomater. Førstehjælpsstationen er i Ankomsthallen (tlf.: +39(0)953 460 75).

Der er to selskaber, der organiserer helikopterflyvninger: Elios Elicotteri og Middelhavet Flyvning Services. De er begge tilgængelige på tlf.: +39(0)952 814 04.