Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller på lufthavnsområdet. De nærmeste hoteller ligger i Varna, herunder: Golden Tulip (tlf.: +359(0)52 683 000), Hotel Splendid (tlf.: +359(0)52 681 414), Plaza Hotel (tlf.: +359(0)52 684 060), Grand Hotel Musala Palace (tlf.: +359(0)52 664 100) og Best Western Park Hotel (tlf.: +359(0)52 389 789). Disse hoteller tilbyder gratis pendulbus og fra lufthavnen. For flere hoteller og for at reservere online, besøg Booking.com. De tilbyder en bred vifte af hoteller til meget rimelige internet priser.

Butikker og restauranter

Antallet af butikker, restauranter og barer i Varna Lufthavn er begrænset. Dette kan ændre sig, når den nye terminal åbner i 2010. I øjeblikket har lufthavnen fire snackbarer, derudover er der fire toldfri butikker.

Bagage

Det er ikke muligt at opbevare bagage i Varna Lufthavn. Skranken for tabte og fundet genstande er placeret Terminal 4 (tlf.: +359(0)52 573 423).

Information

Mellem terminaler 2 og 3 er der en generel informationsskranke (tlf.: +359(0)52 573 323), hvor du kan få information om fly og information om lufthavnen og offentlig transport.

Forretning

VIP Lounge i Terminal 1 i Varna Lufthavn er åben dagligt fra 08:00-20:00 (tlf.: +359(0) 52 573 460, fax: +359(0) 52 500 838), e-mail, det tilbyder fax, kopieringsfaciliteter og computere med internetadgang, desuden er der et lille mødelokale.

Faciliteter for handicappede

Lufthavnen er meget tilgængeligt for handicappede. Der er tilpasset toiletter og kørestolsramper. Elevatorer er til rådighed for ind- og udstignings handicappede, derudover er der parkeringspladser for handicappede i nærheden af terminalbygningen.

Andre servicer

Der er vekselkontorer i terminaler 3 og 4 og der er også hæveautomater i terminaler 2 og 4. Der er internetadgang i alle terminaler, og der er en Førstehjælpsstation i terminal 2.