Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hotel på lufthavnsområde. Det nærmeste hotel er Leela Kempinski Hotel, som ligger 1,5 kilometer fra Terminal 2 og 7 kilometer fra Terminal 1 (tlf.: +91(0)22 6691 1234). Andre hoteller i nærheden af lufthavnen omfatter: Orchid Ecotel (tlf.: +91(0)22 2616 4040) og Midland Hotel Mumbai (tlf.: +91(0)22 2611 0414). Alle disse hoteller har gratis pendulbus forbindelser til lufthavnen. I Ankomsthallen er der en skranke for hotelreservationer. For flere hoteller og for reserveret online, besøg Booking.com. De tilbyder en bred vifte af hoteller til meget rimelige internet priser.

Butikker og restauranter

Mumbai Lufthavn har et rimeligt antal butikker, restauranter, snackbarer og cafeer. Dette vil formentlig blive bedre, når arbejdet på terminalen er afsluttet.

Bagage

Ved Bagagehåndteringsområdet er der en skranke for tabte og fundet genstande, hvor du også kan opbevare din bagage.

Information

Der er en generel informationsskranken i Ankomsthallen, derudover er der skranker, der giver information om attraktioner og steder for at se i og omkring Mumbai.

Forretning

I Afgangshallen er der et businesscenter med begrænsede faciliteter: En fax, computere med internetadgang og en sko polermaskine. Den nærliggende Leela Kempinski Hotel (se under Hoteller) giver mere omfattende businessfaciliteter, herunder møde- og konferencelokaler og catering.

Faciliteter for handicappede

Mumbai Lufthavn er rimeligt tilgængelige for handicappede. Der er tilpasset elevatorer og toiletter og kørestolsramper. For assistance kontakt informationsskranker. I Terminal 2A er der en separat lounge for kørestolsbrugere, nær Gate 2.

Andre servicer

Der er vekselkontorer, hæveautomater og posthuse i de to terminaler. Trådløst internet er tilgængeligt (gratis). I Terminaler 2A og 1B er der Førstehjælpsposter, der er bemandet 24 timer i døgnet.