Services
Servicer
Hoteller
Der er ingen hotel i lufthavnen. Men 5 minutter fra lufthavnen er der Quality Hotel (tlf.: +1(0)800 661 6858). En anden mulighed er Best Western Port O'Call Hotel (tlf.: +1(0) 403 291 4600) 6 kilometer fra lufthavnen. For flere hoteller og onlinereservationer, besøg venligst Booking.com. Denne hjemmeside tilbyder en bred vifte af hoteller til konkurrencedygtige (internet) priser.
Butikker og restauranter
Der er mange butikker og fire toldfrie forretninger ved afgangshallen. De fleste restauranter og (snack) barer ligger også her.
Bagage
BagGage depoter findes på ankomsthallen i informationskranken. Pris: CAD 1 til 5 pr frakke eller kuffert. Lufthavnen har portnerservice (tlf.: +1(0)403 291 2653). For tabte og fundne genstande, bedes du kontakte dit flyselskab. Eller ring til (tlf.: +1 (0)403 735 1449) eller bede om information online.
Information
Der er fire kiosker i ankomsthallen, hvor du kan få information om lufthavnen og tidsplaner. Personalet på informationskranken hjælper dig med turistinformation, fundne genstande og opbevaring af bagage.
Forretning
Der er to lounges med businessfaciliteter. Servisair Chinook Lounge er forbeholdt flyvninger fra landingsbro D og Rocky Mountain Lounge er for rejsende fra landingsbro C. Air Canada har Maple Leaf Lounge, som udelukkende er for Air Canada hyppige flyer kortholdere. Gratis trådløst internet er tilgængeligt overalt i lufthavnen (tlf.: +1(0)886 353 3537). Skriveborde er også tilgængelige.
5 minutter fra lufthavnen er der Quality Hotel, som har flere mødelokaler og businessfaciliteter (tlf.: +1(0)800 661 6858).
Adgang for handicappede
Lufthavnen har specielle reserverede parkeringspladser for handicappede. Ud over dette, har lufthavnen kørestolsramper og tilpasset elevatorer og toiletter. Mere information om rejser i Calgary for handicappede, er tilgængelige på denne hjemmeside.
Andre servicer
Terminalen har banker, vekselkontorer, førstehjælpsstationer og pengeautomater.