Services
Servicer
Hoteller
Der er to hoteller i lufthavnen: Det 4-stjernede Sofitel (tlf.: +33(0)4 7223 3805) er direkte forbundet med terminalen (Central Hall). Der er en pendulbus til det 2-stjernede hotel Kyriad (tlf.: +33(0)4 7223 9090). For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.
Butikker og restauranter
Der er mange butikker, caféer, snackbarer og restauranter i terminalen, hovedsageligt koncentreret i den Centrale Hall. Dyrere og mere smarte restauranter kan findes på Sofitel, som er lettilgængelig fra Central Hallen.
Bagage
Bagage kan opbevares på første sal i Central Hallen. Der er også en skranke for tabte og fundet genstande (tlf.: +33(0)4 7222 7428).
Information
Der er tre oplysningsskranker, en i Afgangshallen i Terminal 2, en i Ankomsthallen i Terminal 1 og i den Centrale Hall mellem terminalerne.
Forretning
I Central Hallen, overfor posthuset, er der fax og kopimaskiner.
Business Centeret (tlf.: +33(0)4 7222 8374) tilbyder kontor og mødelokaler til 2-80 personer, catering er til rådighed, samt sekretærbistand til rådighed (dvs. oversættere og maskinskrivere).
Faciliteter for handicappede
Overalt i lufthavnen er der tilpasset elevatorer, toiletter og telefoner. Der er parkeringspladser reserveret til handicappede i parkeringsplads P6 (ved stoppestedet for pendulbussen). Du skal melde til oplysningsskranken i Central Hallen til en rabat på parkeringsprisen. For assistance (tlf.: +33(0)826 800 826).
Andre servicer
Overalt i terminalerne er der banker, vekselkontorer og hæveautomater. I Central Hallen er der et førstehjælpskontor og et apotek. Trådløst internet er tilgængeligt i hele terminalbygningen.